loading...
بارسلونا
محمد امین بازدید : 4 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)
رونالدو: اي كاش داور بلژيكي گل رئال را تائيد مي‌كرد

خبرگزاري فارس: مهاجم پرتغالي رئال مادريد با انتقاد از عملكرد داور مسابقه گفت: اي كاش آن گل قبول مي‌شد، تا شرايط بازي تغيير مي‌كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، كريستيانو رونالدو بازيكن كم‌فروغ بازي شب گذشته رئال مادريد برابر بارسلونا در صحنه بسيار مشكوك بازي پس از پاس گل به گونسالو ايگواين توسط بازيكنان بارسلونا نقش بر زمين شد اما با برخورد غير عمد به پاي ماسكرانو او را در رسيدن به زننده گل اول مادريد ناكام گذاشت.
ايگواين دروازه والدس را باز كرد اما ده‌بلكر، داور بلژيكي اين ديدار پيش از آن خطاي رونالدو روي ماسكرانو را اعلام كرده بود.

اين در حالي است كه اكثر كارشناسان داوري بر اين باروند كه داور بازي يا بايد خطا روي رونالدو را اعلام مي‌كرد و يا طبيعتا با اعلام آوانتاژ اجازه حركت به ايگواين را صادر مي‌كرد.
رونالدو در اين خصوص گفت: اگر آن گل سالم تشخيص داده مي‌شد سرنوشت بازي تغيير مي كرد، هر چند چندان هم اهميت ندارد چرا كه اگر قرار بود سرنوشت بازي به دست ما تغيير كند در بازي رفت اين اتفاق رخ مي‌داد.

بارسلونا در مجموع 2 بازي با نتيجه 3 بر يك از سد رئال مادريد گذشت و به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسيد.

 
پس از صعود به فينال ليگ قهرمانان
چاوي: حالا هر كاري دلتان مي خواهد انجام دهيد

خبرگزاري فارس: بازي‌ساز اول بارسلونا پس از حذف رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: ما صعود كرديم و حالا در ده‌ها دادگاه هر كاري دلتان مي‌خواهد انجام دهيد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، چاوي ارناندس صعود تيمش به فينال ليگ قهرمانان اروپا را به مردم كاتالونيا و هواداران بارسلونا در سراسر جهان تبريك گفت و تصريح كرد: اگر بي‌عدالتي وجود دارد اكنون مي توانيد ده‌ها دادگاه تشكيل دهيد و عدالت را رعايت كنيد، هر كاري دلتان مي خواهد انجام دهيد،‌ اما حقيقت اين است كه بارسلونا خيلي بهتر بازي كرد و مستحق حضور در فينال ليگ قهرمانان اروپا بود. اين ما هستيم كه بايد از نام كاتالونيا و اسپانيا در فينال دفاع كنيم.
چاوي درخصوص چهار ال‌كلاسيكودربي برگزار شده گفت: خيلي خسته شديم، سنگين‌تر از آن بود كه تصورش را داشتيم اما خوشحالم كه با موفقيت به پايان راه رسيديم.

اگر يوفا هم بوسكتس را ببخشد، من او را تنبيه خواهم كرد
گوارديولا: هيچ بي‌عدالتي به دقيقه 90 نمي‌رسد

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در نشست خبري خود سكوت چند روزه را شكست و ضمن رعايت ادب، گفت: مطمئن باشيد كه هيچ بي‌عدالتي به دقيقه 90نمي‌رسد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، جوزپه گوارديولا سرمربي بارسلونا در نشست خبري پس از بازي برابر رئال مادريد و بعد از آنكه صعود تيمش پس از برتري 3 بر يك برابر مادريدي‌ها به فينال ليگ قهرمانان مسجل شد، تصريح كرد: ما بهتر بازي كرديم، پيروز شديم و اين پيروزي را به همه مردم كاتالونيا تبريك مي گويم.
گوارديولا در خصوص مسائل مطرح شده از سوي باشگاه رئال مادريد گفت: من هم فيلم ارسال شده به يوفا در مورد توهين بوسكتس به مارسلو را ديده‌ام، كار او درست نيست و در اين خصوص آماده دستور يوفا هستم. از طرفي باشگاه بارسلونا مقابل هيچ رفتار زشتي كوتاهي نمي كند و اگر يوفا بوسكتس را تنبيه نكند خود من اين كار را خواهم كرد، اگر فوتبال با بي عدالتي همراه باشد مطمئن باشيد به دقيقه 90 نخواهد رسيد.

سرمربي بارسلونا گفت: فوتبال مثل زندگي است و هر كسي پاسخ كارهاي خودش را خواهد ديد. اگر بارسلونا با بي‌عدالتي راهي بازي برگشت شده بود مطمئنا به فينال نمي‌رسيد.
گوارديولا درباره آبيدال گفت: همه ما نگران او هستيم و روحيه بسيار بالاي او را ستايش مي‌كنيم، از همه مردم هم به خاطر تشويق اريك متشكرم، از طرفي واجب است كه از بازيكنان رئال مادريد به خاطر دلجويي از آبيدال نيز تشكر كنم، حركت كارانكا و بازيكنانش در دلجويي و تبريك به آبيدال و هم تيمي‌هايش مرا تحت تاثير قرار داد.


گل ايگواين سالم بود
كاسياس: داوران حق ما را خوردند

خبرگزاري فارس: دروازه‌بان رئال مادريد گفت: با چهره يك تيم پيروز از نيوكمپ خارج شديم چرا كه معتقديم داوران حق ما را خوردند.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، ايكر كاسياس درخصوص قضاوت ده‌بلكر بلژيكي گفت: داور بازي يا بايد خطا روي رونالدو را مي گرفت يا آوانتاژ مي‌داد و گل ايگواين را تاييد مي‌كرد، در نيوكمپ و مقابل چنين بارسلونايي چند بار مي‌شود اينگونه گلزني كرد و شاهد قضاوت افتضاح يك داور بود؟
وي ادامه داد: در بازي رفت به اندازه كافي از ناداوري صدمه ديديم و در اين بازي هم به رغم آن‌همه تحليل و هشدار و درخواست كمك از يوفا بار ديگر حق ما را خوردند.
كاسياس كه به عصبانيت مدام عليه داور بازي سخن مي‌گفت، حتي به سوالات فني خبرنگاران حاضر در تونل منتهي به اتوبوس رئال مادريد هم پاسخ نمي‌داد و دليل اصلي صعود بارسلونا به فينال را قضاوت دو داور از يوفا در دو بازي رفت و برگشت توصيف مي‌كرد.

هنوز هيچ كار مهمي نكرده‌ايم
اينيستا: بهانه تراشي‌هاي رئال ارزش شنيدن هم ندارد

خبرگزاري فارس: بازي‌ساز قهار تيم فوتبال بارسلونا گفت: بهانه تراشي‌هاي رئال مادريد ارزش شنيدن هم ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، آندرس اينيستا درباره مصاحبه‌هاي بازيكنان رئال مادريد گفت: مشخص نيست كه بازيكنان رئال بر چه اساسي دست به بهانه تراشي مي‌زنند، آنها بايد شكست خود را قبول كنند، هواداران رئال مادريد مرا مي‌شناسند و مي‌دانند كه وقتي بارسلونا بد بوده من هم قبول كرده‌ام، در اين چهار بازي بارسلونا خيلي بهتر از رئال مادريد بازي كرده و اين چيزي نيست كه بشود با سر و صدا كتمانش كرد.
وي افزود: ناداوري و قضاوت‌هاي اشتباه هميشه در تاريخ فوتبال بوده اما مسئله ارزشمند قبول روند يك بازي است و اين كه تحمل شكست را داشته باشيم. ما پس از شكست در فينال جام پادشاهي به همه بازيكنان رئال مادريد تبريك گفتيم اما شب گذشته كسي براي تبريك به ما اقدام نكرد. البته حركت بازيكنان رئال مادريد در استقبال از آبيدال براي من بسيار ارزشمند بود و از دوستاني مثل كاسياس، آلونسو و دي‌ماريا كه براي روحيه‌دادان به آبيدال حتي تا رختكن ما هم آمدند تشكر مي‌كنم.

پس از حذف رئال و صعود بارسا به فينال ليگ قهرمانان
كارانكا: مورينيو حق داشت، نمي‌شد كاري كرد

خبرگزاري فارس: دستيار اول مورينيو پس از تساوي تيمش در نيوكمپ گفت: مو (مورينيو) حق داشت، واقعا نمي‌شد كاري كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، آيتور كارانكا دستيار اول مورينيو كه هدايت مستقيم تيم را در بازي شب گذشته عهده‌دار بود در كنفرانس خبري پس از بازي گفت: بازي بسيار سنگيني بود، ما خيلي خوب بازي كرديم و به خصوص در نيمه دوم كنترل ميدان را در اختيار داشتيم، اگر گل ايگواين درست تشخيص داده مي‌شد مشخص نبود كه بازيكنان من با چه ميزان از روحيه‌اي به سمت يك پيروزي قاطعانه حركت كنند.
وي ادامه داد: در كار دفاعي فوق العاده بوديم و از بازيكنان خود در مجموع راضي هستم، واقعا مو ( مورينيو) حق داشت، در اين فضا نمي‌شود فوتبال بازي كرد، داوران بسيار پراشتباه ظاهر مي‌شوند. در اين شرايط بايد كوهي از انرژي و مقاومت باشي تا از بين نروي.

فدراسيون آمار و تاريخ اعلام كرد؛
مسي در رتبه هفتم بهترين گلزنان سال 2011

خبرگزاري فارس: مرد سال فوتبال جهان در رده هفتم بهترين گلزنان جهان در سال 2011 قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فدراسيون آمار و تاريخ جهان،‌ليونل مسي كه سال گذشته موفق شد عنوان بهترين بازيكن جهان را از آن خود كند، از ابتداي سال جاري ميلادي (2011) شش گل به ثمر رساند. به اين خاطر همراه با فيراس محمد الخطيب عضو سوريه‌اي تيم القادسيه كويت و فردي‌آلخاندرو گوارين، مهاجم كلمبيايي پورتو پرتغال در رتبه هفتم بهترين گلزنان سال جاري شريك شده است.
در تازه‌ترين فهرستي كه به اين خاطر انتشار يافته، رادامال فالكائو گارسيا، بازيكن كلمبيايي پورتو با 9 گل زده در رتبه نخست جاي دارد.
همچنين جوزپه روسي، گلزن ايتاليايي ويارئال اسپانيا با 7 گل زده دوم است.
در مكان سوم نيز ويلسون عضو كروزيرو برزيل و روبرتو آنتونيو ناني، بازيكن آرژانتيني‌آسانسيون در رده سوم جاي گرفته اند.

*فهرست ده گلزن برتر كنوني جهان به اين شرح است:
1- رادامال فالكائو گارسيا، پورتو پرتغال، 9 گل زده
2-جوزپه روسي، ويارئال اسپانيا، 7 گل زده
3-ويلسون، كروزيرو برزيل 7 گل زده
روبرتو آنتونيو ناني، آسانسيون پاراگوئه ، 7 گل زده
5- السيد حمدي،‌پتروجت مصر، 6 گل زده
6-خاوير هرناندز،‌منچستريونايتد انگليس، 6 گل زده
7-فيراس محمد الخطيب،‌االقادسيه كويت،‌6 گل زده
فردي آلخاندرو گوارين، پورتو پرتغال، 6 گل زده
ليونل مسي، بارسلونا اسپانيا، 6 گل زده
10-لوكاس ديويد پراتو، يونيورسيداد اكوادور ، 6 گل زده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به کسانی که به وبلاگ خوب ما سر زدند. من مدیر وبلاگ محمد امین کاظمی هستم . من خودم می دانم که شما ها بارسایی هستید . راستی اگه کسی مایل داره که بیاید در وبلاگ ما نویسنده شود به من بگوید که من آن فرد را را نویسنده کنم . در وبلاگ ما هم عضو شوید و برای ما مطلب بفرستید . بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ بارسلونا چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 1,712
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    fcbarcelona70.rozblog.com/Forum http://fcbarcelona70.rozblog.com/Forum rozblog.com fa rozblog.com rozblog.com