loading...
بارسلونا
محمد امین بازدید : 2 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)
از حركات ليونل شگفت‌زده نمي‌شوم
ماسكرانو: مسي مي‌تواند آرسنال را نابود كند

خبرگزاري فارس: هافبك تيم فوتبال بارسلونا معتقد است كه مسي مي‌تواند آرسنال را نابود كند.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، خاوير ماسكرانو اخطار تندي به آرسنال، حريف خود در ليگ قهرمانان اروپا داد.
ليونل مسي كه نتوانسته در 7 مسابقه‌اي كه در انگليس براي تيمش به ميدان رفته است، به گل دست يابد، هر 4 گل فصل گذشته را در ديدار آرسنال و بارسا به ثمر رساند.
ماسكرانو با اشاره به اين موضوع اظهار داشت: هم‌تيمي آرژانتيني من مي‌تواند اين كار را دوباره تكرار كند.
هافبك سابق ليورپول كه به نظر مي‌رسد پس از آماده نبودن كارلوس پويول به جاي وي به ميدان رود، ادامه داد: هيچ يك از كارهاي ليونل مرا شگفت‌زده نمي‌كند.
وي گفت: مسي مي‌تواند كاري را كه سال گذشته انجام داد يا حتي بهتر از آن را تكرار كند. هيچ كس نمي‌تواند براي سطحي كه او مي‌خواهد به آن برسد، مرزي را تعريف كند.

مسابقه بارسلونا و آرسنال از دور برگشت مرحله يك هشتم نهايي فردا شب در نيوكمپ برگزار مي‌شود

 

 

 

درباره آينده، ايكر تصميم مي‌گيرد
سارا: مسي بهتر از رونالدو است

خبرگزاري فارس: نامزد دروازه‌بان اول رئال مادريد جايگاه ليونل مسي را بالاتر از رونالدو توصيف كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، سارا كاربونرو نامزد ايكر كاسياس و خبرنگار افتخاري كادنا سر و راديو ال موندو، در اظهار نظري متفاوت با قبل گفت: كريستيانو رونالدو بازيكن قدرتمند و خوبي است اما مسي واقعا دست نيافتني است و مثل يك مار در زمين هر جايي كه مي خواهد مي‌خزد و هيچ بازيكني به او نمي‌رسد. مسي واقعا بزرگ است و نشان داده كه هيچ بازيكني به پايش نمي‌رسد.
وي ادامه داد: از لحاظ فيزيكي و تاكتيكي فاصله زيادي بين مسي و رونالدو وجود دارد و مسي هميشه در صدر است.
كاربونرو درخصوص آينده خود همراه با كاسياس گفت: درباره زندگي مشترك نمي‌‌شود به اين راحتي تصميم گرفت. از طرفي مشكلات ايكر را درك مي‌كنم و به خودم اجازه نمي‌دهم كه او را تحت فشار براي تصميم‌گيري قرار دهم. درباره آينده،‌ ايكر تصميم مي‌گيرد

 

 

تصاويري از آخريت تمرينات شاد و پر نشاط آبي و اناري پوشان قبل از بازي با آرسنال

دني آلوز

 

.بارسا

 

آبي و اناري پوشان

 

آبيدال - بويان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به کسانی که به وبلاگ خوب ما سر زدند. من مدیر وبلاگ محمد امین کاظمی هستم . من خودم می دانم که شما ها بارسایی هستید . راستی اگه کسی مایل داره که بیاید در وبلاگ ما نویسنده شود به من بگوید که من آن فرد را را نویسنده کنم . در وبلاگ ما هم عضو شوید و برای ما مطلب بفرستید . بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ بارسلونا چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,665
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    fcbarcelona70.rozblog.com/Forum http://fcbarcelona70.rozblog.com/Forum rozblog.com fa rozblog.com rozblog.com