loading...
بارسلونا
محمد امین بازدید : 4 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
بارسا هميشه پابرجا بماني
پيام تبريك نامزد پيكه به مناسبت قهرماني اروپا

خبرگزاري فارس: نامزد معروف مدافع تيم فوتبال بارسلونا براي قهرماني اين تيم تبريك گفت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، شكيرا كه از چند ماه قبل با جرارد پيكه نامزد كرده و قصد زندگي مشترك دارد، پس از پيروزي 3 بر يك شب گذشته هم‌تيمي‌هاي همسرش مقابل منچستريونايتد در فينال ليگ قهرمانان اروپا از طريق اينترنت پيام داد.

اين خواننده اهل كلمبيا گفت: بارسلونا قهرمان، اميدوارم سال‌هاي سال همچنان قدرتمند و پابرجا بماني.
وي كه از يك سال قبل موضوع تشكيل پيمان‌ زناشويي‌اش با مدافع مياني كاتالان‌ها علني شد، افزود: با اين برد اكنون همه چيز براي برپايي يك جشن واقعي و برزگ مهيا شده است.
شكيرا در گذشته نيز در مواقعي كه همسرش و بارسلونا به موفقيت رسيده‌اند، از طريق اينترنت پيام‌ تبريك داده است.
محمد امین بازدید : 2 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
از ترك يونايتد پشيمان نيستم
پيكه: در بارسا به تمام افتخارات رسيدم

خبرگزاري فارس: مدافع جوان بارسلونا پيش از ديدار پاياني ليگ قهرمانان بين منچستريونايتد و بارسا اعلام كرد از اينكه در سال 2008 يونايتد را به مقصد بارسلونا ترك كرده پشيمان نيست زيرا در بارسا به تمام افتخارات رسيده است.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ساكرنت، جرارد پيكه طي 3 فصل حضور در اولدترافورد زير نظر الكس فرگوسن كاركرده و به نوعي شكوفايي خود در بارسلونا را مديون حضور در يونايتد است.

پيكه در اين زمينه گفت: زماني كه اين تيم را ترك كردم، بهترين حالت براي من، الكس فرگوسن، منچستر يونايتد و بارسلونا رقم خورد. در سال‌هاي حضورم در يونايتد، حاشيه نشين بودم زيرا ويديچ و فرديناند همواره در بهترين فرم خود قرار داشتند. پس از آن به بارسا آمدم و بسيار خوش شانس بودم كه اين فرصت را يافتم و با دقايق بسياري كه در زمين حضور پيدا كردم توانستم توانايي هايم را ثابت كنم و به آنها بگويم كه من نيز مي‌توانم در دفاع كردن عالي باشم.

وي در ادامه گفت: شايد فرگوسن بخواهد من يك بار ديگر به اولدترافورد باز گردم ولي در فوتبال همواره تصميم‌هايي كه گرفته مي‌شوند، مهم هستند زيرا برخي از تصميم‌ها بازگشتي ندارند.

پيكه طي 3 فصلي كه در جمع قرمز‌هاي منچستر حضور داشت، تنها دوازده بار براي اين تيم بازي كرد و همين موضوع سبب شد وي به فكر جدايي از اين تيم بيفتد.

مدافع تيم ملي اسپانيا در اين زمينه گفت: 3 سال بسيار خوب در منچستر داشتم و دوست داشتم در بازي‌هاي بيشتري به ميدان بروم. در آنجا بازي‌هاي زيادي به من نمي‌رسيد. به همين دليل تصميم گرفتم يونايتد را ترك كنم و به بارسلونا بروم. من به بارسا تعلق داشتم و از كودكي هوادار اين تيم بوده‌ام. وقتي موضوع را با فرگوسن در ميان گذاشتم او نيز پذيرفت و شرايط مرا درك كرد. بايد بگويم از اينكه يونايتد را ترك كردم به هيچ وجه پشيمان نيستم و در اينجا به هم افتخارهاي ممكن دست يافته‌ام. 
محمد امین بازدید : 4 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
در آستانه ديدار با منچستر
چاوي: با تيكي‌تاكا شبي لذت‌بخش را رقم مي‌زنيم

خبرگزاري فارس: ستاره خط مياني بارسا گفت: با تيكي‌تاكا و غلبه بر منچستر در فينال ليگ قهرمانان اروپا، شب لذت‌بخشي را براي همه فوتبالدوستان جهان رقم خواهيم زد.


به گزارش خبرگزاري فارس چاوي در گفت‌وگو با هفته‌نامه كيكر آلمان اظهار داشت: احساس مي‌كنم مقابل منچستري‌ها يك فينال رويايي را در پيش داريم. مي‌خواهيم با تيكي‌تاكا، يك شب لذت بخش را به همه مردم دنيا ارزاني كنيم.

در اين مصاحبه كه به بهانه بازي نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام گرفته، ستاره خط مياني كاتالاني‌ها به نكات ديگري نيز اشاره كرده است:

*آقاي چاوي، در فينال دو سال قبل ليگ قهرمانان اروپا در سال 2009، بارسا 2 بر صفر مقابل منچستريونايتد برنده شد. آن برد به بارسا براي تكرار نتيجه اطميناني مي‌دهد؟
به غير از دقايق اوليه آن بازي كه يونايتدي‌ها فشار خيلي زيادي وارد كردند، بارسا در اكثر اوقات بازي بهتر بود. مي‌خواهيم همان برتري را دومرتبه تكرار كنيم ولي از اين نكته نيز آگاهي داريم انگليسي‌ها خواهان انتقام هستند. سرآلكس فرگوسن روباه پيري است كه مسلما اين دفعه مي‌رود تا خط مياني تيمش را مستحكم كند چون مي‌خواهد نبض بازي را در دست گيرد.

*يعني بارسا مثل گذشته درخشش نخواهد داشت؟
مي‌توان خوش درخشيد ولي تنها با يك اشتباه خيلي كوچك، نتيجه را از دست داد. مي‌توان گفت تيم برتر اين ميدان، ما هستيم اما براي اولين بار چنين ويژگي خيلي مهم نخواهد بود.

بقیه تو ادامه مطلب...
محمد امین بازدید : 3 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)
فروشنده چاپگر مامور قضاوت ديدار منچستريونايتد - بارسا

خبرگزاري فارس: يك فروشنده چاپگر رايانه قضاوت ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا را برعهده خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت يوفا، ويكتور كاساي 36 ساله،‌اهل مجارستان مطابق راي كميسيون داوري يوفا مامور قضاوت اين ديدار شده است كه فرداشب در ورزشگاه ويمبلي لندن ميان منچستريونايتد انگليس و بارسلونا اسپانيا انجام خواهد گرفت.
گابور اروس و گيورگي رينگ به‌عنوان كمك‌داور در اين بازي در كنار كاساي كه در بوداپست شركت فروش چاپگر فعاليت دارد حضور خواهند داشت.
همچنين استيون واد نيز داور چهارم اين ديدار نام گرفته است. ديدار فوق مقارن ساعت 23:15 به‌وقت تهران آغاز خواهد شد. 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
سلام به کسانی که به وبلاگ خوب ما سر زدند. من مدیر وبلاگ محمد امین کاظمی هستم . من خودم می دانم که شما ها بارسایی هستید . راستی اگه کسی مایل داره که بیاید در وبلاگ ما نویسنده شود به من بگوید که من آن فرد را را نویسنده کنم . در وبلاگ ما هم عضو شوید و برای ما مطلب بفرستید . بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ بارسلونا چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 1,668
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    fcbarcelona70.rozblog.com/Forum http://fcbarcelona70.rozblog.com/Forum rozblog.com fa rozblog.com rozblog.com