loading...
بارسلونا
محمد امین بازدید : 1 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

ممنون از كاربر خوبم (abidal) كه اين مطلبو برامون فرستادند.

ليونل مسي از بارسلونا نمي رود  زيرا او تا آخر عمر مديون بارسلونا مي ماند .ليونل مسي تمام ستاره ي ارژانتيني بارسلونا در اخرين صحبت خود با خبرنگاران درباره پيشنهدات منچسترو چلسي به هواداران اطمينان داد كه قصد رفتن به تيم ديگر را ندارد  وهرگز نميتواند خود را در لباسي به غير از لباس بارسلونا ببيند مسي درباره برگشتن به ارژانتين وبازي در تيم ملي نيز گفت : من بعد از گذارندن فصلي خوب ذر لاليگا حالا بايد اين موضوع را فرا موش  كنم وفقط به فكر بازي در تيم ملي باشم و تمام سعيم بازي خوب در تيم ملي باشد

محمد امین بازدید : 4 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
معجزه پنهان بارسلونا به بازار جهاني عرضه شد
معرفي شش جوان آبي و اناري از دل آكادمي بارسا

خبرگزاري فارس: مقامات آكادمي بارسلونا شش جوان خوش آتيه را به بازار جهاني فوتبال عرضه كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، بوخان كركيچ، خفرن، نوليتو، دوس‌سانتوس، مونتويا و تياگو آلكانتارا 6 بازيكن جواني هستند كه تمامي از آكادمي بارسلونا به فوتبال حرفه‌اي عرضه شده و قيمت كارشناسي آنها از حداقل 12 ميليون يورو آغاز شده و به مرز 18 ميليون يورو نيز مي‌رسد.
عرضه شش بازيكن جوان، اما شناخته شده از آكادمي بارسلونا در حالي است كه تيم بارسلونا B در دسته دوم لاليگا به رتبه سوم جد ول رسيده و طبق قانون حق صعود به لاليگا را ندارد، اما همين مسئله زنگ خطري بود براي مدعيان فوتبال باشگاهي در اسپانيا. كارشناسان اين حد از پيشرفت در عرصه آكادميك را معجزه پنهاني مي‌دانند كه بي سر و صدا شكل گرفته و امروز برگ برنده بزرگ بارسلونا محسوب مي‌شود.
الساندرو روسل مديرعامل باشگاه بارسلونا معتقد است كه بارسا از فروش اين شش بازيكن سود خواهد كرد و هواداران نبايد نگران از دست دادن آنها باشند چرا كه مانند آنها در آكادمي بارسلونا بسيار است. 
محمد امین بازدید : 4 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
زندگينامه مردان كاتالان هر روز در وبلاگ تفريحي باشگاه بارسلونا
مطلب ارسال شده تمام اين قسمت ها توسط  مانيا فرقاني (abidal) كاربر بسار خوبم.
مانيا جان تو نظرات شمارتو بذار تا برا تشكر هرچند كه كمه ، ولي يه كارت شار‍ژ مي تونم برات بگيرم.

valdes

اين دفعه نمي خوام از يك شخص به خصوصي بگم.بلكه مي خوام از هر بارسايي كه ميتوانم بگم. اول سنگر بان بارسلونا يعني ويكتور والدس.

ویکتور والدس نوجوان در یکم جولای 1992 از پنا سینکو کوپاس به بارسلونا پیوست.

در سپتامبر همان سال او با خانواده اش به تنریف نقل مکان کرد و تا سه سال بعد به باشگاه بازنگشت.

بعد از این که او خیلی سریع ارزش های خود را در تیم جوانان و تیم «ب» بارسا ثابت کرد، مربی های بارسا در فصل 2003-2002 تصمیم گرفتند که والدس را وارد تیم اصلی کنند. در اواخر فصل او به عنوان دروازه بان اصلی زیر نظر رادومیر آنتیک به فعالیت پرداخت.

او در فصل 2004- 2003 جایگاهش را به عنوان دروازه بان اصلی تیم تثبیت کرد. او در آن فصل در بیشتر بازیهای بارسا شرکت کرد و بازی های بسیار عالی ای را به نمایش گذاشت و به تیم کمک کرد تا جایگاه دوم را بدست آورد.

ویژگی ها
او دروازه بانی فرز، چابک و قدرتمند است. با وجود جوانی نسبی اش، به رهبری و دستور دادن به خط دفاعی اش علاقه دا.رد
در فصل اول حضورش در تیم اصلی، او گاه و بیگاه هنگام بیرون آمدن از دروازه نامطمئن بود، اما در فصل بعد خیلی زود این ضعف را برطرف کرد. او پتانسیل بالایی دارد و برای همراهی تیم ملی اسپانیا در یورو 2004 انتخاب شده بود، اما در آخر آرانزوبیا، دروازه بان اتلتیک بیلبائو به جای او به یورو 2004 رفت آخرين خبري هم كه از والدس ميرسه اين است كه در تمرينات مصدوم شده وامكان داره زير تيغ جراحي بره..

 

 قسمت بعدي فردا با جرارد پيكه
محمد امین بازدید : 7 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)
يونايتدها را اسير كرديم
مسي: اين بارسا ستودني است

خبرگزاري فارس: مهاجم آرژانتيني بارسلونا كه با اين تيم به قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا كرد به تمجيد از تيمش پرداخت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت يوفا، بارسلونا افسانه‌اي جوزپ گوارديولا با نتيجه 3 بر يك منچستر يونايتد را شكست داد و به چهارمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ويمبلي لندن دست يافت.
مسي در اين خصوص گفت: عملكرد ما در اين بازي فوق العاده بود. براي قهرماني به لندن آمده بوديم و براي رسيدن به جام قهرماني، بسيار عالي جنگيديم. كار تيمي ما خوب بود و توانستيم يونايتدها را اسير فوتبال زيباي‌مان كنيم. ما شايسته قهرماني بوديم زيرا تيم بهتري نسبت به آنها بوديم.

مسي كه در اين ديدار به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد در ادامه گفت: بسيار خوشحال هستم كه توانستيم يك جام ديگر به‌دست آوريم. فصل سختي را پشت سر گذاشتيم. با بازي هاي خوبي كه از شروع فصل انجام داديم توانستيم قهرماني در ليگ اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوريم. بايد بگويم تيم ما ستودني است و قهرماني هاي آن حاصل تلاش همه بازيكنان و كادر فني است. عنوان بهترين بازيكن زمين برايم اهميتي ندارد. چيزي كه مهم است شيوه بازي ما و خوب بودن تيم در همه منطقه‌هاي زمين است. 

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
سلام به کسانی که به وبلاگ خوب ما سر زدند. من مدیر وبلاگ محمد امین کاظمی هستم . من خودم می دانم که شما ها بارسایی هستید . راستی اگه کسی مایل داره که بیاید در وبلاگ ما نویسنده شود به من بگوید که من آن فرد را را نویسنده کنم . در وبلاگ ما هم عضو شوید و برای ما مطلب بفرستید . بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ بارسلونا چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 1,675
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    fcbarcelona70.rozblog.com/Forum http://fcbarcelona70.rozblog.com/Forum rozblog.com fa rozblog.com rozblog.com