loading...
بارسلونا
محمد امین بازدید : 9 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

نشانه‌هاي بازگشت سسك به اردوي آسولگرانا

فابرگاس در بارسلونا دنبال خانه است

خبرگزاري فارس: بازيكن تيم فوتبال آرسنال كه براي تعطيلات به زادگاهش، بارسلونا آمده در دو روز اخير به دنبال خريد خانه بوده است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، سسك فابرگاس كه از دو سال پيش در فهرست خريد قطعي بارسلونا است به پيشنهاد اخير باشگاه به مبلغ 35 ميليون يورو چراغ سبز نشان داده اما مشكل قديمي او همچنان پا برجا است و آرسنال مجوز اين انتقال را صادر نكرده است.

شواهد نشان مي‌دهد كه فابرگاس به بازگشت به خانه خود نزديك و براي خريد منزل مسكوني در شهر بارسلونا نيز دست به كار شده است. هواداران بارسلونا از اين همه تاخير در انتقال فابرگاس خسته شده و حتي در نظرسنجي‌هاي اخير نيز نارضايتي و انصراف خود از خريد فابرگاس را منعكس كرده‌اند.

محمد امین بازدید : 8 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کادناسر، ایوان زامورانو بازیکن اسبق تیم های رئال مادرید و تیم ملی شیلی از انتقال الکسیس سانچز پدیده فوتبال کشورش به تیم بارسلونا حمایت کرد و این تیم را برای وی بهترین تیم دانست.

زامورانو که خود روزی در تیم رقیب بارسلونا یعنی رئال مادرید بازی می کرد، با بیان این مطلب گفت: بارسلونا تیمی ایده آل برای سانچز است؛ چراکه بارسایی ها بهترین بازی را در دنیا ارائه می دهند. سانچز برای بارسلونا کاملا مناسب است و می توانم بازی اش در کنار داوید ویا و لیونل مسی را تصور می کنم. وی می تواند در کنار ستاره ها یک تیم بزرگ را شکل دهد؛ زیرا او بازیکنی است که می تواند برای تیمش تصمیم گیری کند و شرایط بازی را تغییر دهد.

محمد امین بازدید : 6 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از کانال4، خوان لاپورتا 49 ساله در حالی در سال 2003 مدیریت باشگاه بارسلونا را از خوان گاسپارت تحویل گرفت که این باشگاه به ویرانه ای تبدیل شده بود، اما او طی مدیریت 7 ساله اش تا سال 2010 توانست بارسا را به روزهای اوج خود بازگرداند و از این تیم یک مدعی همیشگی قهرمانی بسازد. البته در این مدت عناوین زیادی کسب شد، اما با این حال سال گذشته و پس از جام جهانی ساندرو راسل جای وی را گرفت.

لاپورتا که در مدت اخیر بیشتر فعالیت های سیاسی داشته تا ورزشی، با انتقاد از عملکرد راسل در دورانی که بارسلونا با اتهام دوپینگ بازیکنانش روبرو شده بود، گفت: مدیر باشگاهی همچون بارسلونا باید چهره شجاعش را در مواقعی این چنینی نشان دهد، نه اینکه تنها در دوران خوب در بین عموم ظاهر شود.

لاپورتا در ادامه اظهار داشت: ما باید در زمان پیروزی به بازیکنان و مربی خود برتری دهیم. پس از آن اتهام راسل نباید در دفاع از یکپارچگی تیمش تردید و باید بلافاصله بیانیه ای صادر می کرد
محمد امین بازدید : 3 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
دوست دارم بهترين بازيكن جهان شوم سانچس: در بارسا مي‌توانم به هدفم برسم خبرگزاري فارس: بازيكن شيليايي اودينزه ايتاليا گفت: در بارسلونا مي‌توانم به هدفم برسم. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، اين بازيكن 22 ساله فصل گذشته درخشش قابل توجهي در تركيب تيمش داشته و تيم‌هاي بسياري در پي جذب وي هستند. در روزهاي اخير فرزند رئيس باشگاه اودينزه اعلام كرده بود، منچسترسيتي و بارسلونا براي سانچس پيشنهاد دادند و براي اين بازيكن تفاوتي ندارد كه راهي كدام تيم شود. اين صحبت‌ها، واكنش بازيكت شيليايي را در پي داشته است. الكسيس سانچس در اين‌باره گفت: روياي حضور در تركيب بارسلونا را دارم، زيرا در اين تيم مي‌توانم جام‌هاي بسياري بدست آورم. هدف اصلي من در فوتبال، فتح كردن جام‌هاي مختلف و معتبر است، در بارسا مي‌توانم به اين هدفم برسم. وي ادامه داد: من هنوز جوان هستم ولي دوست دارم عنوان بهترين بازيكن جهان را بدست آوردم. تلاش مي‌كنم فوتبالم را بهبود ببخشم و به بازيكن بهتري تبديل شوم. تصور مي‌كنم در اين راه موفق شوم و رمز موفقيتم نيز فروتني من است! 
محمد امین بازدید : 4 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از دیلی میل، سسک فابرگاس این روزها در کنار کارلس پویول و جرارد پیکه در ایبازای اسپانیا تعطیلات تابستانی خود را می گذراند و این در حالی است که هنوز دو باشگاه آرسنال و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن با یکدیگر کنار نیامده اند. رسانه های انگلیسی عصر روز گذشته گزارش دادند که فابرگاس در این تعطیلات به دوستان نزدیک بارسایی خود گفته که دیگر به آرسنال باز نمی گردد و نمی خواهد در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت کند. به نظر می رسد با این شرایط آرسنالی ها با آخرین پیشنهاد بارسا کنار بیایند و با فروش فابرگاس موافقت کنند.
محمد امین بازدید : 3 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
گوتي: مسي خيلي بهتر از رونالدو است

خبرگزاري فارس: مهاجم سال‌هاي نه چندان دور رئال مادريد گفت: بايد قبول كنيم كه مسي خيلي بهتر از رونالدو است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، خوسه ماريا گوتيرس ملقب به گوتي تصريح كرد: گاهي به خاطر احترام به هواداران به خصوص زماني كه بازيكن تيم بودم رونالدو را بهتر از مسي مي‌دانستم اما با توجه به 2 سال گذشته چگونه مي‌شود قبول نكرد كه مسي خيلي بهتر از رونالدو است؟
گوتي افزود: رونالدو بازيكن كوچكي نيست و حتي هواداران منصف بارسلونا هم بازي او را دوست دارند، اما بايد قبول كنيم كه رونالدو هرگز در سطح مسي نيست و نمي‌تواند با تكنيكي كه مسي دارد خط دفاعي يك تيم را به هم بريزد. مسي با هر بار حمله بوي گل مي‌دهد، اما رونالدو گاهي استاديوم را نيم خيز مي‌كند.

محمد امین بازدید : 4 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)
دانلود کلیپ لیونل مسی برای اینکه کسی اینو نبینه خودشو شبیه پیرزنا می کنه  میره تو هواپیما.
امیدوارم لذت ببرید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیونل مسی که روز گذشته جشن تولد 24 سالگی خود را نیز برگزار کرد، در یک کلیپ تبلیغاتی حضور پیدا کرد.

وی در این کلیپ نقش یک پیرزن را ایفا کرد که قصد سفر به کشور دیگری را دارد.

messi

مسی برای آنکه شناخته نشود، ماسک یک پیرزن را بر صورت زد و زمانی که بر روی صندلی‌اش نشست، آن ماسک را از صورت برداشت. او البته در حین ورود به هواپیما نیز با توپ دست به انجام حرکات نمایشی زد.


برای دانلود اینجا کلیک کنید

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
سلام به کسانی که به وبلاگ خوب ما سر زدند. من مدیر وبلاگ محمد امین کاظمی هستم . من خودم می دانم که شما ها بارسایی هستید . راستی اگه کسی مایل داره که بیاید در وبلاگ ما نویسنده شود به من بگوید که من آن فرد را را نویسنده کنم . در وبلاگ ما هم عضو شوید و برای ما مطلب بفرستید . بای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی وبلاگ بارسلونا چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 1,641
  • کدهای اختصاصی
    

    Top Blog
    مسابقه وبلاگ برتر ماه

    fcbarcelona70.rozblog.com/Forum http://fcbarcelona70.rozblog.com/Forum rozblog.com fa rozblog.com rozblog.com